תובנות בעולם ההשקעות

shutterstock_201070421 (Small)

יש מספר סיבות לכך שאנו משקיעים כספים ולאופן בו אנו בוחרים להשקיע. חלקנו מעוניינים לדאוג לעתיד הכלכלי שלנו ושל הדור הבא; חלקנו רוצה לפעול “כמו כולם”; חלקנו מחפשים ריגוש בהשקעה או “לספר לחברה”; חלקנו מחפשים יציבות; וכולם (וזה אומר, ממש כולם) רוצים להשיג תשואות גבוהות בלי לקחת סיכון, לא?

רוב האנשים בוחרים בהשקעות מסורתיות (מניות ואגרות חוב). זאת אסטרטגיית ה- “כמו כולם”, ולכן הם חשופים לתנודתיות גבוהה של השוק ותשואות יחסית נמוכות בעיקר בשוק אגרות החוב.

אז אם אתה משקיע או שוקל להשקיע בשוק ההון ומרגיש תסכול מהתנודתיות הרבה בשווקים, מהריביות הנמוכות בשוק אגרות החוב וממחירי המניות הגבוהים, דע לך שאתה לא לבד. מיליוני משקיעים בעולם שותפים לתחושה זו.

אי הודאות בשווקים הפיננסיים מקשה על המשקיעים לאתר אפיקי השקעה שיש בהם גם תשואה סבירה מצד אחד וגם יציבות בתשואה מצד שני. 

רק אפיקי השקעה המניבים תשואה סבירה וגם יציבות בתשואה מאפשרים לבנות תיק השקעות יציב אשר יוכל להבטיח לך סכומי כסף מספיקים לפנסיה, או לכל מטרה אחרת עבורה אתה חוסך. בניית תיק השקעות באופן נכון יכול לאפשר לך לפרוש בגיל שתחליט עליו ולשמר את רמת החיים שלך.

על מנת להשיג מטרות אלה עליך לפעול באופן שונה מכולם וכך להשיג תוצאות טובות יותר בהשקעת הכסף שלך.

השקעה אלטרנטיבית היא השקעה שאינה במניות ואג”ח סחירות. עולם ההשקעות האלטרנטיביות מחולק ל-2 חלקים עיקריים: נכסים אלטרנטיביים (נדל”ן, חוב לא סחיר וכיוב’) ואסטרטגיות אלטרנטיביות (LONG/SHORT, אלגוריתמים וכיוב’).

אנו באמרלד, רואים בשנים האחרונות מגמה בולטת של משקיעים מוסדיים בעולם ובארץ, להגדיל את היקף ההשקעה בנכסים אלטרנטיביים תוך הקטנת שיעור ההשקעות המסורתיות במניות ואגרות חוב.

ועכשיו גם אתה יכול להשקיע באותו סוג השקעות.

פילוסופיית ההשקעות של אמרלד מבוססת על שני יסודות (המבטלים את השפעת השווקים על תיק השקעות):

1. שיעור של 20%-45% מתיק ההשקעות שלך צריך להיות מוקצה להשקעות בנכסים אלטרנטיביים, שאינם תלויים בשווקים. זאת על מנת להקטין את תנודתיות התשואה של התיק וליצור פיזור אמיתי בתיק ההשקעות. 2. את החלק בתיק ההשקעות שלך המוקדש להשקעות בנכסים אלטרנטיביים (20%-45%) יש לחלק בין מספר השקעות שונות אשר אינן תלויות בשווקים וגם אינן תלויות אחת בשנייה. כל השקעה מניבה את תשואתה מתחום השקעה שונה.

איזה שירותים תקבלו מאתנו, ולמה אנחנו שונים מאחרים?

בעבר אגרות החוב היו העוגן של תיק ההשקעות. כיום כאשר התשואות באגרות חוב נמצאות בשפל של כל הזמנים והתנודתיות של מחירי האגרות חוב בשיא, נכס זה לא יכול להיחשב יותר עוגן בתיק ההשקעות.

אנו מציעים לחשוב מחוץ לקופסא.

משם אנו רואים דברים שאנשים המקובעים לעולם ההשקעות הישן לא רואים (ולא חשוב כמה חכמים הם). אנו מוצאים בשבילך השקעות שהציבור הרחב עוד לא הגיע אליהן. מי שמשקיע באפיקים אלו הם בד”כ משקיעים מוסדיים ומשקיעים פרטיים מתוחכמים. אלו השקעות שלא מתאימות לכל אחד ויתכן שהציבור הרחב לא יגיע להשקיע בהן לעולם. אם אתה קורא את העמוד הזה, קרוב לוודאי שאתה חלק מה- 10% מהמשקיעים שכן יצליחו לשים את ידם על ההשקעות האלה. אנו רואים במציאת השקעות אלטרנטיביות מוצלחות והצעתן ללקוחות שלנו שליחות.

אבל, בוא נבהיר – אין השקעה בלי סיכון. עם זאת, אנו מציעים לך השקעות עם יחס סיכוי לסיכון גבוה. זאת אומרת, יותר תשואה ביחס לסיכון נתון שיש בהשקעה (או לחליפין, בתשואה נתונה סיכון נמוך יותר בהשקעה). ההשקעות שאנו מציעים הן יציבות והתשואות מהן צפויות יחסית ויציבות לאורך שנים.

לקבלת הצעה אטרקטיבית לחץ כאן

Share this post with your friends

גלילה לראש העמוד